Energi till plugg efterlyses


Fint hår.

Skinnjacka kombinerat med vit skjorta.

Jeansjacka + svarta tajta jeans.

Spets.


Transparent.

Lara Stone.

Sockar i skorna.

Träskor och bara ben.

Maja har ont i lillmagen idag stackarn :( Men just nu ligger hon och sover, så jag hoppas att det blir bättre. Och jag har tagit huvudvärkstabletter så min huvudvärk är borta. Nu är det ju kväll... Fasen vad tiden går fort ibland. Jag har ju massor kvar att göra. Usch, inte taggad alls på något, vill bara dra täcket över huvudet och sova.

Kommentarer
Liisaa säger:

Jag förstår känslan. Usch jag hade ju tänkt plugga idag, men har inte öppnat en ändå bok. Jag har bara sytt.. :P

2010-05-04 | 00:46:24
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback