AFV



Haha, jag älskar AFV :) Fast det är ganska hemskt egentligen, skrattar åt utrotningen av dinosaurie-chihuahuor och små barn som klantar sig. Min humor är på topp!

Gårdagen bjöd på myskväll hemma hos Lisa, vi såg Johnny Mad Dog, en film om barnsoldater i Afrika, ganska hemskt. Men helt okej film, fast jag och Lisa "pratade ju sönder den" ;) hehe.

Dagens goda nyhet = var hos läkaren imorse, de tog blodprov på mig och nu såg mina värden bättre ut än sist! Wieee! :D Mitt järnvärde låg på 126 hb, strax över genomsnittet som typ ligger på 125! För typ ett år sedan var det nere på 106 hb, och jag var som en zombie... Blodsockret såg också okej ut, så jag är glad :)

Hoppas alla har en trevlig fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback