Update



Long time, no see. Detta har hänt:
  • En dryg hemtenta inlämnad, yay!
  • Några dagar i en stuga/ett mansion i Åre med härligt folk, riktigt nice :)
  • Kommit hem
  • Fått fetaste allergireaktionen mot något okänt(skulle gissa på klor från bubbelpoolen i stugan). Nästan hela överkroppen är full av utslag och det är inte nice...
  • Fortsätt lida av allergireaktionen
  • Inte varit i skolan... :(
  • Maja är fortfarande hemma hos mamma och har juckat mot allt och alla därborta
  • Nytt moment i skolan påbörjat
För några dagar sedan hände ganska mycket på en och samma gång, men nu står det stilla i mitt liv. Jag är trött, sur och full av utslag. Blä. Men förra veckan var bra i alla fall :) Nu ska jag bli lite duktigare med updates här på bloggen, cause I know you want it :P Imorgon blir det skola och förhoppningsvis socionomsittning på Origo med Hollywood-tema :) Fast jag vet inte om jag har så stor lust att glida in på sittningen och se ut som en prickig korv. Även om jag inte ser ut som en korv. Men jag är prickig och det kommer bli ett helvete att sminka över. Plus att jag behöver plugga. Jag får se hur jag känner imorgon helt enkelt.

Kommentarer
Liisaa säger:

Du är så duktig som pluggar, det borde jag med göra. Ska försöka att orka ta tag i det snart. Först ett bad. ;)

2010-03-18 | 21:43:09
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback