Söta vovvar

















Nej, jag har inget liv. Eller ja, det liv jag har kräver att jag kollar på söta/roliga djurbilder lite då och då för att hålla uppe the happiness. Det kanske bara är jag som tycker att det är roligt, men jag är ju i och för sig lite speciell.

Just nu håller jag på att skriva hemtenta som ska in innan fredag. Det är drygt och det går obeskrivligt segt. Jag blir som aldrig nöjd med det jag åstadkommer. Plus att det är ett grupparbete så det gäller att det jag skriver är bra, annars får jag stryk av mina gruppisar.

Kommentarer
Liisaa säger:

Det kommer förmodligen att gå riktigt bra för du är så duktig. :) Kraamen

2010-03-10 | 02:06:43
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback