Ny!








Ja, jag har en poster på en gris på min skafferidörr. Om ni undrar. Och jag vet att min tapet är skitsnygg.

Tjollahopp folks! :D Trots att klockan "bara" är 11 så känns det som om jag hunnit med en hel del. Jag steg upp kvart i 6, segade omkring här hemma ett tag, drog till skolan och hade seminarium om så kallade gräsrotsbyråkrater, tog en snabb tur ner på stan för att lämna tillbaka en klänning(eftersom att jag såg ut som "en fröken på en skolavslutning" i den, haha) och passade då på att köpa en randig kavaj på HM :) Just denna har jag sett på ett antal snygga bloggerskor, och det fanns bara en enda kvar, så jag haffade den! :) And I love it. Den känns som en blandning av en blus och en kavaj eftersom att materialet är lite sidenaktigt, och den har axelvaddar. Jag tänker inte matcha den med min randiga blå klänning som på bilden haha :P Men kanske med något svart linne/en svart klänning och lite rött nagellack. Typ nu i sommar. Jag längtar :)

Kommentarer
Liisaa säger:

Faan vad snygg den var! Kul med bilder du tagit! Yeeyy! Ps. Jag gillar din gris-poster. ;)

2010-03-23 | 13:05:34
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback