Nej nej nej

Kl 13 är det dags för seminarium, och jag är inte ett piss förberedd. Det suger. Jag somnade vid 2 igår kväll och inbillade mig själv att jag skulle kunna stiga upp tidigare idag för att läsa på lite grann. Men det gick så klart åt skogen. Och vad fan bloggar jag för? Jag borde äta lunch, plugga det lilla jag hinner och sen rusa iväg till bussen. Ja, det ska jag göra, bra idé Madeleine, bra idé. Stabilt att jag för en konversation med mig själv här i bloggen. Nej nu måste jag ge mig haha.

Kommentarer
Liisaa säger:

Haha, jag bruakr också finna migsjälv i den situationen när man är alldeles för less för att blogga men man gör det iaf. ;) Kanske för att det är roligare, i dont know. :) tihi

2010-03-03 | 23:47:35
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
Liisaa säger:

Hahaha,menar för stressad för att blogga inte less. Men det sa kankse nått om min situation i allmänhet. Less på att blogga. Hahahha.

2010-03-03 | 23:48:16
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback