En bra dag

Seminariet idag gick helt okej, kände mig sjukt oförberedd dock :P Efter skolan så drog jag och Elisabeth på en shoppingrunda och hittade mycket fint :) Jag köpte ovanligt lite måste jag säga; bara ett par lacktights och en tidning :o Jag kände att jag ville köpa mer, men jag höll tillbaka mig själv ;) Sen käkade vi, gott och väldigt skönt att slippa laga mat när man kom hem :P Tack för idag Lisa! :)

Maja har käkat Dentastix som en galning medans jag halsat kaffe, så nu är vi mätta och belåtna. Jag ska plugga till min omtenta, men först vila lite granna, är sjukt trött trots den ovanligt långa sovmorgonen haha. Nu är det inte så mycket tid/uppgifter kvar på det här momentet; bara ett seminarium, en reflektionsuppgift på de professionella samtalen vi gjort, ett tillfälle med samtal(igen) och så hemtentan. Haha oj det kändes som mer när jag skrev det, jag tänkte att det inte var mycket kvar alls. I alla fall, inte så överdrivet mycket kvar på detta moment! :)

Kommentarer
Liisaa säger:

Jaa, du var så duktig som inte handlade så mycket. Synd att inte jag var lika duktig. ;) Hahaha. Tack sjäälv söt! Puss

2010-03-03 | 23:49:00
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback