I'm the crazy catlady

























Underbart väder idag, jag ska ta mig en cykeltur ner till stan och titta på lite studentmjukisdjur och sånt, har ju två bröder som tar studenten på torsdag :) Måste också lämna tillbaka Zombieland som vi såg igår(fick en dvd-spelare av min granne next door, otippat), den var ganska bra :) Jag gillade början bäst, typ "förtexterna", haha... Innan vi hyrde Zombieland så fikade vi på Wayne's, jag åt en jättechokladmuffin, mums :) Annars gör jag typ ingenting om dagarna, men snart börjar stressen; jobb, hundvaktning, studentfirande(hoppas jag hinner båda + kanske min kusins), plugg för omtentor... Fast det är ju trots allt sommarlov, och det känns jävligt bra :)

Kommentarer
Liisaa säger:

Joo, jag håller med dig snart börjar all stress. Huvva! :( men vi måste at och styra upp pluggandet för sommaren du och jag! :)

2010-06-08 | 15:42:59
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback