Want Some Syrup On Your Waffles, Darling?























Ja, vid det här laget tror jag att ni har förstått att jag snor bilder från andra bloggar/hemsidor och publicerar här i min egen blogg. Jag skulle vilja skylla på att min digitalkamera inte fungerar, batterierna räcker till typ 10 bilder och måste sen bytas. Men sanningen är att jag hämtar mycket inspiration från andra, och hittar jag en fin bild så vill jag gärna sprida den vidare till andra. Även om inte alla kanske ser samma sak i bilden som jag ser.

Jag fastnar för vissa bilder, och ibland kan jag inte säga vad det är som gör att bilden tilltalar mig, haha. Ibland är det själva estetiken eller vad man ska säga, ibland ett klädesplagg, en bakgrund, någon cool text... Hoppas ni förstår vad jag menar. Och bli inte rädda för mig när jag postar bilder på halvnakna tjejer. Det är för att jag tycker att bilderna är vackra.

Kommentarer
Liisaa säger:

Hahaha, jaa jag tänkte just det. Typ "Ibland är det själva estetiken eller vad man ska säga, ibland ett klädesplagg, en bakgrund, någon cool text..."



Ibland är det nakna tjejbröst på ett biljardbord. Hahaha, gud vad jag är trött och har dålig humor. Lite kul iaf. Men det är coola bilder! i like den där kavajjen med dödskallarna på very much! I would like to have one!!

2010-06-04 | 00:17:58
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback