Studentfirande BIG TIME

Igår hann jag med att vara både på Jimmies och Mathias och Saras student, det var riktigt kul :) Blev faktiskt lite avis på de som tog studenten, just för att det var så skönt att festa när alla var helt galna och fria :P :) Men det känns bra att ha gjort bort det för ett år sedan.

Jag hängde gorillor, My Little Ponies, en groda och dricka runt halsarna på de glada studenterna :) Ja alla fick ju inte samma sak, men orka skriva vem som fick vad :P Jag önskar jag hade haft kameran med. Idag tog min kusin Marcus studenten och min lillasyster Eme hade "vanlig" avslutning, men jag kunde inte gå på något av det :( I'm kind of like stuck here...

Just nu sitter jag i min gammelmoster Ann-Christines soffa med ett gäng hundar runt mig och hör någon av katterna krafsa runt i rummet bredvid. Life's good :) Ska vara hundvakt ända tills natten mot måndag, medans Ann-Christine är på hundutställning nere i Sala. Det är en liten utmaning, eftersom att alla hundar är lite halvgalna, och det är 6 vuxna + 6 valpar + 2 kissekatter jag ska lyckas underhålla i tre dagar... :s Fast valparna är inte alls gamla, så dem behöver jag inte leka med, det tar nog någon vecka till innan de är stora och gamla nog att börja busa ;) Men guuuuud vad intressant det måste vara att läsa om hundarna!!! ;) Jag vet, jag är bäst på att skriva intressanta inlägg.

Kommentarer
Liisaa säger:

Helt gaalet med 12 hundar ju! :O

2010-06-11 | 19:58:24
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
madde säger:

I know ;) börjar bli lite smått less nu

2010-06-12 | 17:24:42
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback