SKOR


Åh en sån här skohylla vill jag ha... Fast vet inte om jag skulle vilja ha den i slitet trä, hellre vitt välslipat.

Måste hitta ett par leopardskor! Mina gamla pumps gick ju sönder förra sommaren.



Jag älskar de här godingarna från Dsquared2...

Fuck Me Pumps - en sång av Amy Winehouse

De här är riktigt snygga, kommer från Finsk tror jag.

Snyggt med sockar i tycker jag :)

Vad kan jag säga? Jag är skadad, helt insnöad på skor. Fast alla mina är ju ganska billiga, men nog har jag några godbitar jag är riktigt rädd om(det vill säga, aldrig använder). Jag använder bara ett fåtal, därför skulle jag vilja ha en fin skohylla att ställa alla på så att jag får en bättre översikt, och kanske(kanske) får lust att ta på mig ett av de paren som ligger i garderoben/förrådet för en gångs skull.

Kommentarer
Liisaa säger:

ÅÅhh vad snyggt på sista bilden med mycketr vitt. Jävlar vilket snyggt sovrum. Hihi,ganska roligt att du gillar skor och jag heminredning. haha. ;D Jaa, där var ju den där bilden jag pratadde om samma sko fast då hon satt hukad. Ascool sko!! ;D

2010-06-17 | 08:30:41
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
madde säger:

haha ja du uppmärksammar inredningen istället ;) jag vet, men säkert svindyr, hade varit ascoolt att bara ha dem på en hylla eller något

2010-06-17 | 14:15:42
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback