Garderobsrensning

Idag har jag sovit onödigt länge, mysat och käkat skräpmat med gullungen, och rensat lite inne i min garderob. Eller rättare sagt ovanpå garderoben haha. Jag har stoppat en massa kartonger och lådor och shit där, har ju ingen plats :/ Jag vet inte om jag nämnt det förut, och det kan vara ett tecken på att jag är totalt knäpp, men jag har i alla fall en stooor flyttlåda med babykläder sparat sen jag och mina syskon var små :) Haha jag vet inte direkt om jag vill använda dem när jag själv får barn, men de har ju som affektionsvärde så det är svårt att slänga :P Rensade lite i dem i alla fall, typ de extremt fula bebiskläderna i osköna material slängde jag, mina bebisar ska ha det mjukaste möjliga på sig ;) Haha, ja jag är ju som jag blev.

Nu ska jag kanske inventera ytterligare i garderoben, jag hittade ju trots allt grytor, en mixer/blender, varma mystofflor, en badrumsmatta, gammal torr blomjord m.m. där inne...Och just ja, en tvättkorg flätad av kvistar, den ska jag börja använda :)

Kommentarer
Liiisaa säger:

Hahahahaha. Jag fattar inte hur du kan hitta så mycket i din garderob. :D Ganska gulligt. Värsta guldgruvan alltså. Tihi. ;)

2010-06-17 | 01:38:51
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
madde säger:

Jodu :P men jag har bara stoppat in allt jag har där. Mer yta här inne i mitt rum :)

2010-06-17 | 01:46:26
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback