Jobbigt

Jag jobbar för fullt :P Väldigt tröttande måste jag säga. Har knappt ork till annat. I helgen mysade jag hemma hos sötnöten, sa hej till Eme och Thommie som åkte Buick 1948(eller något sånt, jag är inte så bra på bilar) på Wheels här i Umeå, och samma kväll som Wheels drog vi ut ett gäng. Först god mat sedan O'learys/Taket :) Ganska lyckad kväll, i alla fall början.

Just nu nördar jag i Vindeln. Jobbar 7-16 imorgon, puh... Drygt att jobba 6 dagar den här veckan, men jag är i alla fall ledig torsdag, frågan är vad man orkar hitta på då. Plugga till diverse omtentor kanske? Haha, fan vad bitter jag är ibland.

Ska käka lax med pasta och spenatsås till middag, gå en promenad, köpa lite kvällsfika/morgonfika och roa mig bäst jag kan härborta. Ursäkta att jag gnäller ;) :) Jag önskar att jag hade med mig min egna dator hit så att jag kunde blogga med bilder m.m. Sitter på jobbdatorn nu. Lite trist att uppdateringen blir så pass dålig när man jobbar och aldrig är hemma, orkar ju inte släpa med mig datorn varje dag, det blir flera kilo extra att kånka på.

Hoppas livet leker för er andra!

Kommentarer
Liisaa säger:

Jag tycker det här inlägget var rolgit med mycke text. I like! :) Ohååjdu, det här med omtentorna, alltså jag blir ledsen. Har panik. Funderar på att orka plugga nu innan jag lägger mig. men vi ser väl.. probably not! ;)

2010-07-06 | 21:44:35
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback