Jobba...

Jobbar delad tur idag, vilket innebär att jag har några timmars tid att slå ihjäl nu mitt på dagen :P Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Solen skiner, kanske ska lägga mig och schteeka lite. Får se :)

På onsdag nästa vecka fyller sötaste lillsyrran Emelina 11 år! Helt galet vad stor hon är! :) Gud, jag låter som en gammal moster som nyper barnen i kinderna och har whiskyandedräkt ;) Jag ska försöka ta mig till stan må-tis och kika på presenter. Jag är lite knäpp när det gäller presentinhandling, det blir ofta tusen mindre saker istället för en stor. Men det kan ju vara roligt tänker jag ändå :P Hon har önskat sig läppglans och ett mjukisdjur från mig, hon har olika önskelistor för olika personer, på så vis försäkrar hon sig om att få det hon vill ha :) Smart flicka ;)

Kommentarer
Liisaa säger:

Ja men herregud ja. Hon har blivit en stor flicka nu!! Och inte är hon dum inte! :) Henne gillar vi. Ett gott föredöme för oss andra, det är bara att lära och ta efter. ;D

2010-07-25 | 19:47:13
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback