Idag har jag...







  • Vaknat upp med min gullunge sött snarkandes bredvid mig :)
  • Klippt mig :o :/
  • Ätit god mat, kyckling
  • Tagit en härlig promenad vid älven med söt
  • Ätit god glass (Magnum Mandel,mmmmm....)
  • Legat i en stor gunga i en lekpark och solat
  • Ätit middag med Tobias familj, trevligt :)
  • Åkt buss till Vindeln
  • Druckit 2 goda smoothies
  • Bloggat
En härlig, ledig sommardag med andra ord :) Fast imorgon börjar jag jobba kl 7. Usch.
Ovan ser ni ett litet smakprov på hur kort mitt hår har blivit! Jag ångrar att jag klippte mig, även om jag fått höra att jag ser söt och "yngre" ut, för först tyckte jag att jag inte passade i hellugg alls. Jag ser lite ut som en 80's/90's skolflicka. Helt bortkommen. At least my old hairstyle was kinda like hawt, now I just look... Cute. Jag har väl inte riktigt vant mig. Tror inte min ansiktsform passar i den här frillan. Ajja, hoppas det växer ut fort. Det var i alla fall skönt att få bort gammalt slitet svinto vid topparna. Luggen får ni se någon annan dag då jag inte känner mig så ugly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback