Yesterday...all my troubles seemed so far away



God kväll! :) Igår hade klassen tentafest minnsan, mycket trevligt! Kvällen började hemma hos Sofia i hennes stora myslägenhet, vi var ett gäng med brudar som hade miniförfest innan vi sen drog vidare till Maria och Anna där det var FET tentafest! :) Riktigt kul, och vi började ju festen ganska tidigt så man hann med mycket :) Vid 22-tiden någon gång drog dock alla därifrån för att vi skulle ut, och jag och ett gäng tog bussen till NH :) Mycket dans, snack och allmänna trevligheter, tack tack alla som gjorde min kväll! :) Idag är mina kläder fulla av Bailey's, men det var ju gott att dricka också så klart :P Nu ska jag ut med Maja och sen städa upp lite här, det ser sjukt stökigt ut.

Kommentarer
Liisaa säger:

Härligt! :) Det lät mycket trevligt.

2010-01-18 | 06:41:19
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback