Till Maja!








Hur snygg var inte denna då? ;) Majas andra vinterjacka, utan ärmar som ni kan se, jag hoppas hon tycker att det är behagligare att röra sig i den här :) Skola idag, seminarium imorgon. Fick hämtning av familjen efter skolan, vi drog och handlade, hämtade ut Nelly-paket och sen hem till mig :) De stannade inte så länge, men jag hann i alla fall visa dem Majas nya kläder och ge mamma hennes nya skor :) Nu ska jag dricka kaffe, har inte druckit en enda kopp idag :o Så jag är lite i zombiestadium just nu... Senare ikväll blir det lite plugg inför seminariumet, kul kul.

Kommentarer
Liisaa säger:

Den är råcool, jaa hoppas att hon gillar den mer då. :) Jobbigt med seminatium, men good luck! :)

2010-01-14 | 20:56:14
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
madde säger:

haha hon gillade den "lite" mer iaf ;)

2010-01-14 | 22:58:48
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback