Some Pounds...



Haha vilken söt liten tjockisvalp! :) Men det är så de ska vara, välgödda så att de kan växa sig stora och starka :P
Ikväll har jag gjort absolut nada, vilket i och för sig är väldigt skönt, den nya kursen har ju som inte riktigt dragit igång på allvar än. Men men, snart gäller det att skaffa all litteratur(åh vad snälla lärarna är som INTE tänker berätta vilka kapitel/sidor man ska läsa på, tack tack, hela mitt studiebidrag kommer gå till att köpa alla böcker) och börja läsa. I have to :( Många seminarium och mycket annat skit kommer på det här momentet, men, det verkar åtminstone intressant :P

Kommentarer
Liisaa säger:

Vilken tur att det verkar intressant iaf! ;) Jag hatar när de inte säger vilak sidor, tack och lov har jag bra lärare nu, ruskigt pedagogiska och som säge rvilka kapitel som ska läsas i varje bok. :)

2010-01-18 | 23:13:03
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
madde säger:

Det är ju kung...jag önskar att vi också hade så...

2010-01-20 | 16:01:43
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback