Signs of disrespect



Vet ni vad? Maja gillar inte ostkrokar. Hon gjorde det förut, men inte idag. Intressant information. Ikväll har jag ätit ostkrokar och blodapelsiner till middag, druckit lite väl mycket kaffe(trots att det är kväll) och nördat på facebook. Jag ska hinna med att läsa lite inför morgondagens seminarium och att duscha. God I'm tired. Och NCIS går just nu på tv också, fan... Vad det gäller Majas varma kläder så är mitt sista hopp att hon ska gilla dödskalletröjan, och vilja ha den på sig under kalla vinterpromenader. Snart ger jag seriöst upp :P Har slösat en hel del pengar på att köpa de där jackorna till henne, också vill hon inte ens röra sig i dem. Suck.

Åh vad skönt det ska bli med helg imorgon!!! Fast det innebär ju att jag kommer att vända på dygnet igen, och det suger ju. Haha usch vad jag klagar idag. Jag måste fokusera på plugget och på bra saker. Nä nu är det dags att rycka upp sig, lite plugg och mycket dusch väntar! Ciao!

xo xo/ madde

Kommentarer
Liisaa säger:

U do that men du, bra middag. Fast jag ska fasen inte säga något själv egentligen. 2 mackor var min middag. Inte så lyckat. Annars har jag knarkat oboy. :)

2010-01-14 | 23:25:42
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
madde säger:

Haha tur att vi äter näringsriktigt utan massa tomma kalorier ;)

2010-01-15 | 17:18:03
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback