Orka?













Vad händer med blogg.se? Krångel all the fucking time. Helgen har präglats av magont och allmän trötthet. Tillbaka till verkligheten snart, med massa plugg, huvva. I lördags skulle jag egentligen ha hängt med några av mina brudar i klassen till Skellefteå, göra stan och se på hockey; Skellefteå vs Luleå... Men jag hoppas att flickebarnen hade roligt i alla fall, kändes kasst att inte kunna följa :/

Just nu dricker jag kaffe och funderar på att städa lite + diska bort. Ska leta efter en lite mindre termos på stan också i dagarna, så att jag slipper dra med mig min GIGANTISKA termos när jag har föreläsningar :P Jag mår lite illa nu för jag har käkat massa godis och lite Ben & Jerry's... Dagens I-landsproblem, lika bra att jag byter namn på bloggen till "Dagens I-landsproblem = bloggen där du kan få inspiration till dina dagliga gnällstunder!"

Kommentarer
Liisaa säger:

Jag såg att det fansn små söta på åhlens. :) funderar på att köpa en gigantisk själv, för jag har bara en mini mini liten och en som är som normal storlek. Men jag skulle nog klara mig med min normala, orkar aldrig dricka upp hela ändå.. :P men det hade varit kul att ha en från alal storlekar haha. ;)

2010-02-01 | 14:29:36
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
madde säger:

Jo jag tänkte springa och kolla där :)

2010-02-01 | 15:37:29
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback