Nu jävlar!





Nu jävlar! Jag har kollat runt lite på Tradera och bestämde mig för att köpa något nyttigt den här gången, istället för en massa skor :P Så, jag ska lära Majsan att ha på sig kläder! :D It's going to be great. Nu har jag vunnit hem dessa, hur cool är inte den stickade döskalletröjan?! ;) Haha, hoppas de passar bara. Och att Maja vågar röra sig i dem. Nu ska jag leta efter ett par fleecesockar/skor som min grannes dotter har köpt till sin chihuahua Bastian :) Också en ordentlig vinterkappa/ett ordentligt vintertäcke(tror inte Maja gillar att ha ärmar på kläder, detso mer fri rörlighet desto bättre). I och med att min lilla bebis kan leva i upp till 19 år så är det lika bra att lära henne att ha kläder, för jag kan inte gå runt och bära på henne i kylan hela tiden. Lillstackarn.

Kommentarer
Liisaa säger:

Ååh vad roligt. Coola grejjer. Hoppas att hon upplever det varmare! :)

2010-01-08 | 22:05:55
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
S säger:

Är det en majblomma på döskalletröjan? Eller är den bara så? :D

Den där bitska lilla fegis till vovve som bara gömmer sig under soffor, glömmer man inte i första taget :P

2010-01-08 | 23:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback