Klart å betalt!

Känner mig ganska nöjd just nu, har betalat av alla fakturor, hyran, kåravgiften, en kappa jag vunnit på Tradera...Plus att jag var skyldig mormor pengar sen innan jul. Skönt skönt, nu gäller det bara att hitta alla kurslitteratur som är dyr(snyft) och köpa den. Usch. Mina pengar försvinner! Måste ladda kontantkortet också... Har inte ringt någon på år och dagar... Idag kände jag mig värsta shoppingsugen, men jag ska försöka hålla mig i skinnet.

En annan bra sak som har hänt idag, eller ja egentligen två; jag har gjort bort mitt gamla seminarium och dessutom rensat i min garderob och fått bort typ 5 feta ICA-kassar med kläder! Och typ 8-10 par skor/sandaler som jag inte kan/vill ha längre... Frågan är vad jag ska göra med dem, hmmm. De är ju helt okej, men jag blev så less på dem. Orkar inte lägga upp på Tradera för att ingen kommer ändå buda, och om de gör det så orkar jag fan inte skicka grejjorna med Posten haha. Lat flicka oh ja. Nej nu ska jag kila och hämta ut mitt HM-paket, hoppas det finns kvar på kiosken :o Måste handla mat idag också... Dagens I-landsproblem. Jag är i alla fall glad att jag KAN handla mat.

Kommentarer
Liisaa säger:

Men du det låter härligt! Bra jobbat. Haha, om du fått så mycket kläder över så är det nog ett tecken på att du handlar för mycket kanske? ;) Haha. Men lägg upp på bloggen och sälj? Eller jaa, det beror kanske på vad det är. Men om du har några märkessaker speciellt kan du få mycket pengar för ju. :)

2010-01-22 | 09:02:52
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
S säger:

Man får pengar för ALLT på Tradera. Finns mycket korkat folk där ;)

Värst är inte att skicka saker. Det är inte kul när man glömt betala en sån där räkning från Tradera som man får i mailen på typ 7 kr... + påminnelseavgift 50 kr...

2010-01-22 | 11:23:18
Liisaa säger:

Hoho, dags för en update! ;) Om du orkar, har varit lite halvless ett tag jag med. Men nu idag så jävlar blev det en uppdatering iaf. :)

2010-01-26 | 09:54:25
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
S säger:

Ja! Verkligen! Tänk på sådana som mig som inte har åt annat vettigt att göra än att läsa din blogg! Kom igen nu Madde! :)

2010-01-27 | 00:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback