Kaffe(i termos)



Usch jag orkar typ inte blogga längre... :P Fast förmodligen så gör det ingenting haha.
Idag har jag varit duktig, steg upp vid 6 (galet, jag vet), gick ut med Maja, åt lite frukost, bryggde ordentligt med kaffe, som jag hällde i min gigantiska termos för att ta med till skolan. Packade ihop mina skolsaker och tog bussen till Universitetet, började 8. Föreläsning till 12, och jag köpte inget fika alls under hela tiden! :) Dagens stora bedrift säger jag, annars går det ju typ minst 50 kr/dag haha, mer om man har många raster att dricka kaffe på. Ajja, imorgon har jag föreläsning och sen seminarium(vi kommer vara typ 3 pers som ska diskutera en bok) som jag missade förra terminen... Det går lite framåt, jippie.

Kommentarer
Liisaa säger:

Vad duktig du har blivit. :) Keep up the good work! Mmm, jag brukar ha dagar som det änns rårygt att skriva. men brukar om göra det ändå, för det kommer alltid någon dag sen då man tycker det är kul igen. eller aa iaf jag.

2010-01-20 | 16:51:51
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
Emm säger:

Bra Madde, härligt jobbat :) blev så glad när jag såg dig imorse, därav smset :P hihi. Många kramar från mig & Vera

2010-01-20 | 19:20:00
madde säger:

Lisa: haha njae jag är inte duktig egentligen :P

Emma: tack tack, kram på er med från mig och Maja! :)

2010-01-20 | 20:20:50
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback