Jag längtar


www.lookbook.nu

Jag längtar. Till bättre tider.

Jag längtar till att/tills:
  • Ljuset stannar kvar längre än till kl 16 på dagarna, så man slipper känna att man sover bort dagarna
  • Jag klarat alla tentor/uppgifter/seminarium/redovisningar/utvecklingssamtal
  • Jag flyttar till något större, men inte så mycket dyrare
  • Jag överhuvudtaget får ordning på mitt liv
  • Jag får sälja av minst hälften av mina skor på någon loppisdag eller något(för då kan jag köpa nya skor)
  • Loke hittar hem
  • Majas vinterjacka kommer med Posten
  • Folk runtomkring mig blir lyckliga
Jag måste börja tänka positivt. Blir så jävla orkeslös annars.

Kommentarer
Liisaa säger:

I agree with you on that... :) Bra lista tycker jag!

2010-01-11 | 21:57:04
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback