Firing the pappa



Idag har jag spenderat dagen hemma hos far min, firade hans födelsedag tillsammans med en del av familjen :) Mycket trevligt, god mat, god tårta(som jag köpt själv haha) och gott kokkaffe :) Han fick förutom sina julklappar även whiskeyfudge av mig, vilket han trodde var whiskey först eftersom att burken såg ut så :P Men men, bara fudge, än så länge :P Jag och Emelina ritade en teckning till hans ära också :) Maja ville slakta både Jimmie och pappa, speciellt Jimmie, han var otroligt kaxig och läskig tydligen. Och jag fick även träffa Lazy och hundvalparna, tre stycken söta, fluffiga, gnälliga och bitiga små sötbollar :D Hur fina om helst, de kissade på allt tidningspapper och pussade mig på munnen :) Loke träffade jag inte, han har sprungit bort i skogen stackarn :( Hoppas de hittar honom snart...

Nu är jag och Maja hemma, hon sover, helt utmattad efter alla intryck och efter att ha skällt på Jimmie hela dagen. Jag är också utmattad, men jag måste plugga... Ska brygga kaffe nu i alla fall, sen får jag se hur mycket jag orkar.

Kommentarer
Liisaa säger:

Men oj. Har han springit bort? :O när hände det då? Tänkte att det är så jäävulskt kallt ute nu. Ingen bra tid att springa vilse inte... :(

2010-01-10 | 22:48:17
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
madde säger:

Jag vet inte när det hände, de har iaf ringt polisen nu som ska ringa tillbaka om någon hittar honom...stackars lilla disorienterade Loke

2010-01-11 | 18:53:50
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback