Bra för älgarna, dåligt för dig.



Jag kan verkligen inte sluta med Tradera :P Kan inte. Haha. Dagens I-landsproblem. Jag bara köper och köper, egentligen skulle jag typ inte behöva shoppa smycken/smink/skor/kläder på flera år. Jag behöver inte mer grejjor haha. Illa illa. Nu har jag i alla fall budat hem lite ögonskuggor, ganska fina, fick dem i brevlådan för någon dag sedan :) Jag har ju som vetat att lila nyanser passar bra till och framhäver gröna ögon, men jag har inte haft någon lila ögonskugga jag velat använda direkt. Så nu ska jag köra på med dessa :) Kanske ger den med cremeögonskuggor till mamma, hon har ju också gröna ögon. Får se :)

Kommentarer
Liisaa säger:

De såg fina ut! :D

2010-01-02 | 23:11:30
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback