All I've Waited For



Nej vet ni vad. Jag måste ta tag i plugget nu. Men först ;) ska jag nog hämta ett paket från Nelly på ICA Kvantum. Det kommer bli askallt att gå. Och Maja kan jag inte ta med mig, hon lär antingen frysa ihjäl, bli uppäten eller kidnappad. Jag tänker alltid det värsta haha :P
Idag ska jag starta min kaffebryggare har jag också planerat. Köpte filter idag så. Fick mitt paket från HM idag också, har köpt en svart tubklänning till mamma, men den kan vara för stor för henne i och med att hon är så liten :/ Två paket från Tradera med Posten idag också. Fan vad mycket paket! En mascara och en massa läppgrejjer. Kul kul. Det är såna här dagar jag riktigt inser hur shoppingberoende jag är.

Nej nu, ut i kylan!

Kommentarer
Liisaa säger:

Haha, jaa du är duktig på att beställa grejjer. ;)

2010-01-05 | 00:35:07
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
Liisaa säger:

Jag vill också ha en massa paket att hämta ut. haha ;)

2010-01-05 | 00:37:38
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback