Jag vill sova









Lite lookbook.nu godis :) Jag älskar bilden med 50-tals pinuppan, hawt!

Vi har professionella samtal imorgon, alltså att vi ska öva oss på att vara samtalsledare i ett vägledande samtal. Mycket nyttigt och dessutom ganska roligt att lära sig. Vad som är mindre roligt är att vi när vi övade på det förra gången så fick vi spela in skiten med videokamera, som jag nu ska titta på och då reflektera över hur jag gjorde och vad jag kan göra bättre. Och imorgon ska vi i små grupper titta på videon tillsammans med vår lärare som ska ge feedback. Life is wonderful! Not... Jag har gruvat mig för att titta på videon och se hur kass jag var på att leda ett samtal haha. Men det måste göras. Inte nog med att jag allmänt hatar att lyssna på min röst/se på mig själv på video, så känns det extra drygt när jag kommer se hur dåligt det gick. Ajja, det var väl inte katastrof, men, jag fastnade ganska mycket och hade svårt att komma på frågor till min "klient". Inte kul.

Jag kan förresten meddela att jag har rensat min överfulla garderob ytterligare, och nu gjort mig av med över 20 par skor på 2 veckor! Helt otroligt! Jag orkar inte sälja på Tradera så det blir att skänka till Myrornas. Men det känns bra att mina grejjer kan komma till nytta för någon i alla fall. Om någon vill ha dem :P
Det är okej att shoppa tycker jag, men ett + är ju att man använder det man har köpt sen ;) Jag ska kolla igenom mina Nellyskor som jag staplat ovanpå min bokhylla och dra fram något par som jag kan använda när det är partydags. Sen spara resten. Gud, jag har verkligen en lång väg att gå innan jag kan börja använda allt jag har. Inte lönt att spara, men, det ligger i släkten att samla på onödigt mycket grejjor. Jag jämförs ofta med min gammelmormor, som hade obscent mycket skor när hon levde. Ganska roligt, min morfar brukar säga att när man skulle öppna dörrarna eller bagageluckan till hennes bil så ramlade det alltid ut typ 30 par skor :) Jag brås på henne :)

Kommentarer
Liisaa säger:

ÅÅh, låångt inlägg. Nice. :D Men usch, det låter hemskt det där med att ni ska behöva se er själva på videokamera. Men who knows, det är förmodligen lärorikt. ;) Man kan ju hoppas iaf! Bra att du rensat så ser du kanske vad du äger för något. Hihi :D

2010-02-10 | 23:50:55
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback