***********















Jag skippade skolan idag med, har så ont i huvudet :( Typ migrän, det blir alltid så när solen kommer fram i februari/mars och snön reflekterar ljuset så att mitt huvud sprängs. But don't get me wrong, jag älskar solen.

Maja käkar Dentastix och jag dricker kaffe, snart ska jag hugga in på några sagor jag ska ha läst till imorgon. Det är inte så roligt som det låter, eftersom att sagorna ska analyseras sedan och vi ska använda de begrepp/teorier som vi har lärt oss hitills i momentet. Nu ska jag i alla fall ut med Maja och sen ev. käka middag. Ciao.

Kommentarer
Liisaa säger:

Lät som en annorlunda uppgift det där. :) Åhh jag borde köpa dentastix till mio också. Hoppas på att det förbättrar hans rååäckliga andedräkt.

2010-02-11 | 20:14:17
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
madde säger:

Haha Majas andedräkt blir inte bättre men men :P hon tycker iaf att det är gott

2010-02-12 | 00:39:28
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback