Strålande jul

Jag har ju glömt att skriva att jag varit hemma hos Lisa på julbord :) Mycket trevligt och gott :)

Just nu har jag Eme på besök, vi har glaserat pepparkakor som hon bakat och försökt att julpynta här. Jag hade mer julpynt än vad hon trodde att jag skulle ha, men mindre än vad jag trodde att jag hade :/ Idag har vi shoppat födelsedagspresenter till Mathias som fyller 19 år imorgon, vi ska dit och fira :)

Mer av vad kvällen ska erbjuda; hårfärgning för mig(mer rött), duschning för Eme(hon gillar att man inte behöver spara på varmvattnet här), handla mat(och lussebullar), lite mer julpyntning, julmys med glögg, pepparkakor m.m. :)

För övrigt, all den svenska julmusiken på Spotify suger :P Bara mysko covers typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback