Sjuk sjukare sjukast


Kolla vilken söt kattunge! Den bara: "What are you?" :)

Nä vet ni vad gott folk. Jag är fortfarande förkyld, och nu har det blivit värre. Det är sååå roligt med 2 veckor av förkylning, det går aldrig över. Imorgon skulle jag egentligen ha jobbat, men jag sjukanmälde mig i förväg, ska försöka kurera mig inför helgen, då jag jobbar alla tre dagar. Jag dricker glögg, te, äter apelsiner, vitlökskryddad tomatsås m.m. och befinner mig i dvala. I lördags och igår sov jag hos Tobias, och jag fick äta en Noskapintablett som tydligen ska stoppa tillfällig rethosta. Det gjorde den inte. Men däremot fick jag så sjukt jävla ont i magen och i bröstkorgen att jag bara låg och grät. Ni vet när man har så ont att man inte kan hålla tillbaka tårarna. Jag är en mes, I know, men det gjorde så otroligt ont. :(

En annan dålig sak: jag har inte köpt en enda julklapp än! Jag har aldrig i hela mitt liv varit så här seg med julklapparna. Det är för fasen Lucia idag. I suck... :( Jag ska försöka dra på stan i veckan och göra något åt detta. Annars är det ganska mycket jobb på gång inför julen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback