Och en god jul


Fick en Nokia X3 Touch & Type i julklapp :D Jag spelar Climate Mission hela tiden med myror! Makes no sense!

Oj oj oj, under hela julhelgen har jag jobbat :P På en avdelning jag inte brukar vara på dessutom, med nya saker att lära sig om de nya damerna och herrarna :) Men men, fick uppleva lite jul i alla fall på julaftonsmorgonen hemma hos mamma och Bosse, och juldagen då de kom och hämtade mig och vi åkte och våldgästade mormor och morfar :) Bara trevligt ;) Igår fyllde världens sötaste sötnöt år, 20 dessutom! :D Jag var med och firade hemma hos honom med hans familj och släkt, och vi käkade en massa smörgåstårta... Mådde sjukt illa och magen var så full att jag inte visste vad jag skulle göra :P Fick också träffa Tobias morbrors hund Keno, mucho STOR vovve, men söt och klivänlig :) Väldigt trevligt :)

Idag har jag, Emelina och min kusin Camilla varit på stan och kollat in mellandagsrean, + fikat och ätit :)

Kanske lite sent att säga, men; god jul alle sammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback