Besök









Seminariet idag gick helt okej. Efteråt drog jag hem till Lisa och jag, hon och Jimmie gick ner till Strömpilen och käkade, sen till Ica Maxi och handlade, jag var sjukt taggad på att sno med en kundvagn till alla varorna när vi skulle hem sen haha ;)
Sen kom Eme till stan, vi shoppade hamstermat, och åkte hem till mig :) Nu har vi mysat, handlat mat, käkat godis, ätit skrovmål och Eme har däckat i sängen :) Jag har försökt väcka henne och sagt åt henne att borsta tänderna, men det gick inte så bra :) Ska göra ett nytt försök igen snart.

Kommentarer
Liisaa säger:

Haha, jaag med. Den där kundvagnen var sjukt lockande. Lite synd att Jimmie är änglabarn under de knasiga stunderna. Haha, han kan när han vill. Höhö! ;)

2010-04-24 | 00:23:15
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback