Nytt



Det har varit en lugn lördagskväll, blev ingen utgång eller något. Så jag avnjuter dagens sista kopp kaffe och lite ananas/kokosjuice :P
Jag tänker passa på att visa er lite nya saker, mina senaste inköp ;)


Min nya termosmugg från Åhléns :) Nu slipper jag släpa med mig fettotermosen(men det kanske jag behöver, måste ha massaaaaa kaffe) till föreläsningarna. Jag tycker den var fin med massa färgglada blommor på tihi :)

Och mina nya ätpinnar :D Visst är de söta? Haha, rosa ;) Märk väl att de är hjärtformade i den ände man håller i :) Från Lagerhaus.

Kommentarer
Liisaa säger:

Åhh, jag hade också en sån termosmugg, samma mönster men min hade lite mörkare färger. Skitsnygga. Så en dag snodde någon den från mig när jag var på universitetet... Det söög. Men de är sjukt snygga. Synd bara att vanliga termosar håller värmen betydligt längre, och att man inte kan vända de där upp och ner för då läker de. Men perfekt att ta med när man springer till bussen osv. :)

2010-04-12 | 06:34:14
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback