Träskor


Sandal Mule C från Mango 699kr


Fiesty från Timeless 599kr


Fashion Clog från A.P produkter 499kr

Allt från Nelly.com

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den nya trenden med träskor. Visst det är säkert bekvämt och så, och det är väl ganska modigt att våga springa med dem på stan, men det är nog inget för mig :P Jag minns att mamma hade ett par lila för några år sedan, och Emelina ett par vita med nyckelpigor på :) Men varje gång jag lånade mammas så var det asdrygt att gå i dem, jag fick som spänna tårna för att träskon skulle sitta kvar haha. Opraktiskt värre och lite farligt till och med :P Och vår samhällslärare Ingela som vi hade på gymnasiet, hon hade väl ett par träskor/sandaler? Det är ju ganska coolt egentligen, lite annorlunda :P :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback