Sveriges Lagar



Japp, så var ett nytt moment påbörjat, det sista momentet för den här terminen! Wihooo! :D "Rätten i socialt arbete" heter momentet, och det verkar roligt men svårt. Seminarium och uppgifter hela tiden, + att man måste punga ut antingen 1000 kr eller det dubbla för att köpa en lagbok :s Och så ska man ha råd att leva och kanske att köpa mer litteratur. Men men, that's life I guess... Borde ha sparat mer pengar känner jag.

Klev upp kvart i 7 imorse, började skolan 8, föreläsning/övning till ca 11(egentligen till 12), sen föreläsning/övning 13-15, grupparbete 15-16... Fullt upp idag med andra ord, jag är så sjukt trött.

På lunchen satte vi oss ute i solen och käkade glass, årets första uteglass för mig! :) Riktigt skönt var det, men jag fick inga fräknar hehe. Det kommer väl senare. Hämtade ut mitt Nellypaket idag också. Det är vad jag slösar pengar på, när jag skulle behöva köpa studentlitteratur. Det är tur att man kan prioritera det viktiga. NOT. Skorna satt i alla fall bra, paljettklänningarna har jag inte prövat än :P Kändes lite jobbigt med paljetter, hälften kommer lossna... Men de var billiga och bra :)

Kommentarer
Liisaa säger:

Tihi nu har jag updatat! :)



Du var såduktig idag, jag har en tidig dag imorgon. Då börja jag 8 och går läänge. Bläää! Det gillas inte, jag har 2 labbar. Hur faen ska det gå. Lilla samhällstjejjen ska kemilabba. :/

2010-04-21 | 19:08:20
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback