Småsaker

Haha, efter lite mer plugg har jag varit inne på Nelly för typ 3e gången idag :P Men jag har nu kollat på kategorin Skönhet, som jag aldrig varit inne på förut. Och jag hittade massa roligt och billigt! :)

Lite av vad jag hittat:




Konad Nail Art Stamping Set. Beskrivning: "Konad har gjort ett antal praktiska set för dig som vill starta upp med ett bra startpaket. Detta set innehåller ett 5 ml speciallack i vitt, en motivplatta samt stämpel och skrapa. Motivplattan har fina söta designs av blommor. Lägg ett lager lack på utvald design, skrapa bort resterna med skrapan och tryck stämpeln mot plattan. Motivet fastnar på stämpelkudden som du sedan trycker på nageln. På ett enkelt och finurligt sätt har du skapat en annorlunda dekoration till din nagel." 125 kr tror jag att det kostade.


Lite exempel på vilka små söta motiv man kan köpa, 55 kr :)


Individual Eye Lashes från Ardell, 65 kr. Ganska praktiskt med smådelar av ögonfransar, det blir lättare då att få ett naturligt resultat :) Me like.


Lipstick från Barry M Cosmetics i färgen Vibrant Pink, 59 kr. Riktigt fin sommarfärg, och billigt dessutom! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback