Mer och mer


Mary-Kate eller Ashley, vem vet?

Alexa Chung med sockar i skorna

Juliette Lewis


Dita Von Teese

Idag har jag varit väldigt produktiv. Fast inte med skolarbete, där jag egentligen borde vara produktiv. Jag har i alla fall rensat och inventerat bland mina kläder och skor. Det tog lång tid, och var ganska jobbigt haha. Jag har för mycket skor, så sjukt onödigt. Jag har i alla fall valt ut typ 15 par som jag ska försöka sälja. Resten har jag sorterat, jag stoppade undan vinter/höstskorna, och alla andra pulade jag in i min bokhylla haha. Inte så snyggt, men jag fick loss lite yta i förrådet/garderoben. Det känns ganska bra nu i alla fall :) Funderar på att rensa bland mina smycken också. Jag vill ha någon slags smyckesförvaring, för just nu ligger allt i små högar lite här och var, bl.a. i mitt skafferi haha. Jag kanske ska köpa ett sånt där litet "träd" i porslin som man kan hänga upp smycken på. Eller två träd. Jag och Lisa hittade såna på Åhléns, så det är väl bara att kila dit och införskaffa.

Nu är det dags för lite käk, sen plugg. Seminarium imorgon, hoppas det går bra.

Kommentarer
Liisaa säger:

Jaa, det var superfina! =) Antingen de eller de som färster på väggen som vi hittade på thw village! :D

2010-04-18 | 23:01:02
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback