Klassfest + utgång




Är det någon som vet om de har slutat sälja Black Devil här i Umeå? Jag hittar det då ingenstans... En liten fundering bara.

Gårdagen var väldigt trevlig och roligt hade jag verkligen, tack alla som gjorde min kväll så lyckad! :)

Kvällen började med grillning och förfest hos Isabell, riktigt gott med grillad kotlett och halloumi-ost, mums... Sen drog vi tjejer vidare till klassfesten hos Anna och Maria :) Vi var ändå ganska många som hade kommit, riktigt roligt var det och sjukt bra stämning :) Strax innan kl 23 drog alla därifrån, och jag gissar att de flesta hamnade på Corona eller NH :) Jag gick först in på NH och betalade in mig, men sen blev det Corona. Lisa och Jimmie kom dit efter ett litet tag, och vi festade loss kan man säga haha ;) "Efterfesten" hemma hos dem bestod av att vi alla somnade, sjukt trötta var vi i alla fall :) Jag hade väldigt trevligt igår, det var ett tag sedan jag festade så det var skönt att släppa loss lite granna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback