Ja

Haha, illa illa gott folk. Jag har fått ihop några sidor nu med egna tankar och annat skit. Men = jag har inga referenser på det jag skrivit. Och det är essentiellt i en rapport. Lite less blir man. Men några referenser ska jag väl lyckas klämma in. Pinsamt sen när min grupp + lärarna ska läsa det fina jag skrivit. Bara massa självklart struntprat som inte ens behöver påpekas. Än mindre tas upp i en rapport. Jag önskar att jag kunde fylla min del med något vettigare. Men jag har inte så mycket vettigt att säga.

Kommentarer
Liisaa säger:

Det blir nog bra det där ska du se! =) Jag tror inte att det är så mycket självklart struntprat, oftast tycker man bara det själv. =)

2010-04-17 | 23:21:03
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback