Inspiration.


www.fashiontoast.com
Alice In Wonderland Themed "Book of Shadows" från Urban Decay(www.urbandecay.com). Jag vill också ha!

Jag är väldigt inne på gröna nagellack just nu.

www.purity.webblogg.se
Och lila. Med rosetter!

Som sagt så vill jag ha en klädhängare. www.fashiontoast.com

Leopardskor från Topshop...

www.wildfox.com
Älskar tightsen.





Smetigt. www.knighttcat.com ?

Draperat.

Den perfekta trenchcoaten.

Natalia Vodianova looking good.

Och jag vill ha ett badkar. Men jag vill inte bada med dem. Haha.

Kommentarer
Liisaa säger:

Hahahahaha, tur att du inte ville bada med dem! ;) De sååg ganska gruggies ut..

2010-04-16 | 12:29:46
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback