Hmm

Jag hoppas verkligen att det inte bara är jag som brukar prata med hunden när man är ute på promenad. Igår kväll halvbusade jag med Maja, när hon plötsligt blev alldeles stel och rädd. Jag fattade inte varför, tills jag såg glöden från en cigarett inne i skuggorna på en balkong på marknivå. Det satt någon där, helt tyst, som bevittnat hela min konversation med Maja(och inget svar fick jag heller, lite som att prata med sig själv). Pinsamt.

Ett urval av vad jag kan säga till Maja under våra promenader: (med lätt tillförställd röst oftast)

- Nämen huvva så läskigt med en vante!
- Oj se skönt att kissa.
- Ska du döda dem?!
- MEN MAJA!
- Vill du bli överkörd eller?
- Min gulliga lilla korv!Ja, du är sååå söt!

Det här är alltså pinsam och topphemlig information som jag skriver ut här på bloggen. Missbruka nu inte det ni vet om mig.

Kommentarer
Liisaa säger:

HAHAHAHAHAHHAHAH SÅ JÄVLA KUL! "nämen huvva så läskigt med en vanta och se så skönt att kissa och ska du döda dem?" HAHHAHAHAH :D Jag tyckte det var askul.

2010-04-22 | 16:51:11
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
madde säger:

Haha det är sant, jag hann säga allt igår och idag :)

2010-04-22 | 20:59:05
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback