Goddag

Kl 01 igår natt började jag spontanstäda mina och grannens gemensamma utrymmen; hallen/den lilla korridoren, tvättstugan, rummet innan tvättstugan m.m. Jag höll på att bli galen av all sand som släpats in, och som sedan tar sig in till mig. Jag blev riktigt rädd av högarna av damm/sand/ludd som jag sopade ihop(vi har ingen dammsugare)... Äckligt. Men nu är det i alla fall rent och fint, fast vi får se hur länge det håller.

Solen har kikat fram lite grann idag = wiee! :D Just nu sitter jag och dricker kaffe + apelsinjuice med fruktkött, hoppas att det ger mig lite energi. Maja är bara mystisk idag och morrar lite titt som tätt. Idag ska jag skriva min del i min basgrupps gemensamma rapport för det här momentet. Eller ja, den kommer förmodligen inte att bli klar idag. Jag är som vanligt segast av alla. Men det blir säkert bra.

Jag önskar er alla en härlig lördag :)

Kommentarer
Liisaa säger:

Nu sitter jag och käkar sen har även jag tänkt ta tag i plugget. Lets hope for the best liksom! ;)

2010-04-10 | 19:58:57
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback