Friday Night



Idag fyllde 3 av mina släktingar/familjemedlemmar år, grattis till dem! Min gammelmoster och hennes man har rest från Norge till Hökmark där de tydligen köpt sommarhus, men jag kan inte dra dit eftersom att jag har massa plugg jag inte tagit tag i än... Jag önskar verkligen att jag hade haft bättre disciplin, det borde ju inte vara så svårt att bara ta tag i uppgifterna. Istället så går jag omkring och mår dåligt och oroar mig och försöker ignorera det faktum att jag måste plugga. Typiskt mig.

Nu har jag i alla fall duschat, borde springa och handla men jag har ingen direkt lust. Jag klarar mig nog till imorgon. Jag har varit lite partysugen ikväll, men det är nog klokast att låta bli att festa. Haha fan vilket deprimerande inlägg det här blev :P Jag har absolut ingen inspiration just nu. Livet leker inte direkt heller. Det är såna här kvällar/dagar då jag får dåliga tankar... Nej huvva, nu ska jag käka lite choklad(tydligen bra om man känner sig nere). Hoppas alla har en bra kväll!

Kommentarer
Liisaa säger:

Nej, det här var en tråkig fredag. Jag håll med dej. Och jag har inte heller hunnit ta tag i mitt plugg. Det suger.

2010-04-09 | 21:03:09
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback