.....








Har inte haft en bra dag idag. Allt känns fel. Blir bara så nedstämd och undrar vad jag håller på med egentligen. Och arg på mig själv för jag vet att jag kan bättre. Mitt huvud är fullt av dåliga tankar. Jag kommer ingen vart. Ska nog försöka sova snart, men jag kommer garanterat vakna 4-5 grr inatt som jag gjort de senaste nätterna, och drömma obehagliga drömmar.

Försökte muntra upp mig lite med några söta djurbilder, det funkade sådär. Ibland vill jag bara glömma allt. Fy fan.

Kommentarer
Liisaa säger:

Jobbigt. Mycket stress ger oftast dåliga och jobbiga drömmar har jag hört. :( Hoppas att det går över snart. Puss på dej!

2010-04-12 | 23:53:51
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
S säger:

:( Hoppas verkligen det blir bättre snart!

Du vet vad du kan och att folk runt omkring dig, älskar dig för den du är! Det är viktigast :)

2010-04-13 | 13:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback