Duktigt

Jag har haft huvudvärk hela dagen idag, och drömde mardrömmar inatt... Inte kul. Jag känner mig bara trött, ledsen och stressad. Var inte i skolan idag, det känns som om jag missar sjukt mycket. Momentintroduktionen bl.a. nu på vårt nya moment; Rätten i socialt arbete. Det kan bli ett roligt moment, men det är mycket självplugg och min disciplin suger, så jag vet inte riktigt hur det kommer att gå. Måste införskaffa en lagbok också, dyrt dyrt. :( Nej fy vilka negativa tankar jag har just nu.

Nu sitter jag i Lindellfiket på universitetet tillsammans med Lisa och Karin igen, vi är så duktiga! :) Vet dock inte hur länge vi kommer stanna, klockan börjar bli mycket.

Kommentarer
Anonym säger:

Du är duktig. Oftast så känns det värre än vad det egentligen är! ;) Du jobbar på bra du tyck jag. Mycket engagerad just nu i alla låneböcker.

2010-04-20 | 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback