Åh...

Nelly har så sjukt fina kläder inne nu... Jag längtar verkligen till sommaren, då man kan springa runt i tunnare kläder och slippa frysa ass'et av sig oavsett om det är natt eller dag. Jag vill ha fler kläder med blommönster, typ söta klänningar och kjolar... Suck.

Har försökt starta upp min digitalkamera, men det gick inte :( Installationsskivan ville inte funka, och inget poppade upp på datorn så jag vet inte vars jag ska klicka eller leta :/ Jag är sjukt oteknisk... Annars har jag inte gjort något vettigt idag, förutom att tvätta lite granna och tagit längre promenader med Maja. Jag har börjat använda hennes nya ljusrosa halsband med strass på, sjukt gulligt! :) Eftersom att hennes päls är svart så passar hon i typ alla färger. Haha vilken bimbo jag är som bloggar om vilka färger min hund passar i ;) I alla fall så har jag också börjat använda hennes nya rosa flexikoppel, smidigt och bra. Det fanns i andra färger men jag tyckte att det var coolast med rosa eftersom att jag är blond och Maja är en chihuahua. Haha. Nej nu ska jag fixa lite mat och mer kaffe på det!

Kommentarer
Liisaa säger:

Haha, passar bra med rosa eftersom att du är blond. Hahaha, det tyckte jag var kul och sött. ;) Men du hääng med till IKEA vetja! ;)

2010-04-05 | 21:58:32
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback