150 år senare...






Äntligen! :D Jag lyckades fixa så att bilderna laddades upp på bloggen! Jag har nästan just kommit tillbaka från en tur på stan + en fika på NK med Kajsa, sjukt mysigt och trevligt :) Även om jag flamsade som en trött snorunge, men jag hoppas att jag inte var allt för jobbig hehe... Och jag köpte INGENTING!!! Inte en enda grej eller ett enda plagg :o Otroligt.

I alla fall, bilderna; den översta är från inventeringen av mina bikinis... Som ni ser är jag förtjust i löjliga färgglada mönster haha, jag tror jag hade mer "mogna" och stilrena bikinis när jag var 14-15. Den svarta med hjärtana på är en gammal favorit som håller på att tappa elasticiteten, så den måste jag nog slänga snart. Bild nr 2 är på Majas fina halsband och flexikoppel(mobilen fick också vara med på ett hörn), fint va? :) Nästa bild är en demonstration av min kreativitet; jag fick en mysko krukgrej av mamma, men har inga blommor kvar för alla dog :( Så den har tjänat som saftglas + tillbringare-ställ när det är filmtajm. Men nu fick jag en snilleblixt och ställde in den på toan och fyllde den med massa badrumsskit och vips så har jag smart(och lite snygg) förvaring :)

Och sista bilden är på finaste söt-Maja!!! :D Hopkurad till en liten boll bland täckena i sängen.

Kommentarer
Liisaa säger:

HAHAHAHHAHAHHA, men gud. JAG LÄSTE FEL. HAHAHA, först tyckte jag att det stod att du fått en mysko kukgrejj av din mamma! Hahahahahahahahaha, jag dööör. Sämst humor jag har. Förlåt. Det stod i alla fall Krukgrejj. Tihi. :)

2010-04-07 | 18:21:18
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
Liisaa säger:

Roligt med bilderna Maddsan!! :D I like it!

2010-04-07 | 18:21:56
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback