Walking In A Winter Wonderland



Usch vad tråkigt jag har! Jag sitter i Vindeln och väntar på att bli hämtad av mormor och morfar, sen ska jag och dom + gammelfarmor Irene upp till Sorsele och julpynta m.m. innan resten av släkten kommer :) It will be great. Igår shoppade jag de sista julklapparna, puh :P Efteråt åkte jag iväg till Lisa och Jimmie men det var bara Lisa som var hemma, jag lämnade av lite julklappar :) Och hon bjöd på supergott hemmabakat (duktigt värre) fika :) Riktigt mumsigt + massa snack + de finaste stunderna från Färjan :) Haha jag älskade de perversa gamlingarna! ;) Så jävla sköna.

Kommentarer
Liiisaaa säger:

Hahahaha, de perversa gamlingarna ägde sönder...hmm, eller var det bara läskigt? I dont know. kul var det iaf. ahhaha ;)

2009-12-23 | 14:47:48
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback