Stackars Maja....

Idag hände något jättehemskt med Maja :( Under julen var hon hemma hos mamma, och då hade hon helt plötsligt börjat skrika av smärta. Mamma visste inte vad det var, men det gick över. Men sen idag när jag skulle gå ut och följa Emelina till bilen, och vi precis skulle vinka av dem så började hon pipa och gnälla och krampa av smärta :( Min stackars lilla bebis.... Jag tvingade dem att köra till en veterinär, men då hade Maja börjat må bättre, och de hade inga akuttider. Tydligen så måste man åka ända till Vännäs ifall det är akut :o Vad i helvete?! Tänk om hunden/djuret håller på att dö, jag har ju inte någon bil heller. Tänk om man inte hinner fram i tid... Veterinären kollade på henne och sa att det inte verkade akut, men att vi kunde boka tid och komma om några dagar. Roligt. Nu verkar det lugnt i alla fall, Maja sover i sin bur. Jag är så orolig för henne... :(

Kommentarer
Liisaa säger:

Men du har du henne försäkrad? Jag har för mig att hon är det va? För annars kan det ju vara smart att ta en försäkring innan du far till veterinären. Haha.. kan ju vara smart. ;)

2009-12-29 | 18:40:39
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
Liisaa säger:

Vad bra att hon började må bättre i alla fall! :)Jag förstår inte riktigt vad det kan bero på, lär ju väldigt konstigt.. har du någon aning?

2009-12-29 | 18:41:43
Bloggadress: http://rodbettan.blogg.se/
madde säger:

Jag vet inte, om hon har ätit ngt eller...

2009-12-29 | 20:34:31
Bloggadress: http://feenposhleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback